arama

17 Ekim 2011 Pazartesi

watsons alışverişi

uzun süredir post yayınlayamadım biraz tembellik yaptım sayılır...Aslında bu resmi 20 gün önce falan çekmiştim ama yazısı bugüne kaldı..
Bu ürünler hakkındaki düşüncem şöyle;öncelikle en memnun kaldığım üründen bahsetmek istiyorum...Watsonsun ürettiği el ve tırnak losyonunu ilk olarak 1 ay önce indirime girdiği için aldım ve daha önce hiç kullanmamıştım...Aman Allahım o nasıl bir kremdir öyle ellerimi ve tırnak etlerimi yumuşacık yaptı o kadar beğendim ki indirimdeyken gidip 4 tane daha aldım :))) hem ucuz hem kokusu muhteşem hemde içeriği harika...Tırnaklara bakımda yapıyor... Ellerim ipek gibi oldu... :) KESİNLİKLE tavsiye ediyorum :) Diğer mor krem de gece için olan el kremlerinden...Bunun yapısı daha yoğun sürdüğümde yağı hemen emmiyor yavaş yavaş emiyor ve içinde küçük mavi partiküller var. Bu kremi gece yatarken sürdüğüm için yağlı yapısı beni rahatsız etmiyor...Bu üründen de memnunum...
Büyük yeşil şişedeki yeşil çay özlü duş jeli kokusu çok hafif ama uzun süreli değil...
Loreal elseve şampuanı ise çok övdükleri için merak edip aldım ama ya ne bileyim benim saçımda bir değişiklik olmadı hatta saç açıcı sprey kullanmama rağmen zor tarandı kısacası saçımı sertleştirdi...Bi daha alır mıyım bilmiyorum...
Glissin spreyini daha önce kullanmıştım ve sarı renkli olandı...O bitince bir de bunu denemek istedim.Kokusu muhteşem parfüm gibi kokuyor ama kullandığım şampuandan mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama saçımı taramakta güçlük çektim...Bitince yine sarı rengini alıcam...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...